IT Customer Support (1st line)
Hledáme někoho, kdo je přátelský, komunikativní, nebojí se nových výzev a rád používá selský rozum.
- Co tě u nás bude bavit:
- Co od tebe potřebujeme:
- Co ti nabízíme:
Co tě u nás bude bavit:
- pomůžeme ti s osobním rozvojem a interním kariérním růstem,
- rádi tě naučíme všechno, co umíme – technické znalosti i soft skills,
- můžeš komunikovat s kolegy z různých částí Evropy,
- příjemný bike-friendly kancl v centru Prahy (Florenc) s výhledem a relax zónou, kde můžeš porážet kolegy ve stolním fotbálku.
Co od tebe potřebujeme:
- pozitivní vztah k internetovým technologiím,
- radost z komunikace s klienty,
- výbornou češtinu, dobré vyjadřovací schopnosti a znalost gramatiky (rodilý mluvčí),
- schopnost komunikovat v angličtině (telefonická a e-mailová podpora pro zahraniční klienty),
- základní orientaci v pojmech jako upload/download, e-mailový klient, server apod.,
- střídavý směnný provoz po–pá 8.00–16.30 a 11.30–20.00.
Co ti nabízíme:
- jistotu zaměstnání v perspektivním oboru s možností postupu směrem k administraci serverů, programování či marketingu,
- práci na HPP,
- fixní plat s variabilním bonusem,
- 5 týdnů dovolené,
- možnost práce z domova, když to budeš zrovna potřebovat,
- stravenkový paušál, Flexi Pass a MultiSportku,
- snídaně a občerstvení v kanclu.
Nástup:
ASAP (co nejdřív)
Máš pocit, že by ti tahle pozice sedla? Jestli chceš vědět víc, pošli nám svůj životopis a my se ozveme.

Manažerka zákaznické podpory
Eva Kianičková

Team leader zákaznické podpory
René Červený

HR a Office asistentka
Blanka Dvořáková