- ACTIVE 24 se mění na Websupport
Změna, která znamená spoustu výhod
ACTIVE 24 se mění na Websupport
Spojujeme ACTIVE 24 a Websupport v jednu značku, abychom vám mohli poskytovat ještě lepší služby. Změna vám přinese náš super jednoduchý WebAdmin, ve kterém můžete hladce spravovat všechny své služby, a také novou technologickou platformu. Co přesně a co všechno to pro vás znamená? Čtěte dál.
Co (skvělého) změna přinese
Kromě nového loga, maskota a doufáme i krásnějšího zážitku pro vás máme také důležitá a užitečná vylepšení.
ACTIVE 24 se mění na Websupport
Naše historie v kostce
ACTIVE 24 působí na českém trhu už od roku 1996. Společně s Websupportem jsme se stali součástí skupiny Loopia group a začali ruku v ruce pracovat na vývoji nové platformy, která zákazníkům přinese jednoduchost a kvalitu. A pak přišlo moudré rozhodnutí, že budeme dál pokračovat ve spolupráci – pod jedním jménem (Websupport), jako jeden tým a jedna silná značka
ACTIVE 24 se mění na Websupport
Jak a kdy změna proběhne
Změna se vás dotkne během následujících měsíců
Zákazníky budeme migrovat na novou platformu ve vlnách, v závislosti na službách a produktech, které u nás mají zakoupené.

Nejdřív vám pošleme e-mail
Před začátkem migrace vás kontaktujeme na vaší e-mailové adrese. Posléze vás budeme dál informovat o průběhu celého procesu.

Už jsme vás kontaktovali?
Přečtěte si víc o vylepšeních a změnách, které se týkají vašich produktů. Technické informace k migraci.

ACTIVE 24 se mění na Websupport
Co to pro vás
znamená

Kontaktujte náš zákaznický servis
Zajímá vás víc?
Náš zákaznický servis vám ochotně zodpoví veškeré dotazy. Stačí si vybrat jak, kdy a kde.
97% hodnocení spokojenosti
Na e-mail odpovíme do 2 hodin
Důležité linky
Uptime monitoring
Podívejte se na data z měření našeho hostingu od nezávislé služby Pingdom.
Status page
Na naší status stránce vám hlásíme plánované údržby systému, případné výpadky nebo aktualizace. Můžete si zapnout upozornění na e-mail nebo do Slack kanálu.
Datacentrum
Přečtěte si více o datacentru, ve kterém jsou umístěny naše servery. Splňuje nejmodernější nároky na bezpečnost, stabilitu, škálovatelnost, redundanci a spolehlivost.
Na co se nás nejčastěji ptáte
Mění se i datacentrum, ve kterém se má data nacházejí?
Ano, data přesouváme do našeho datacentra v Bratislavě. Jde o jedno z nejmodernějších datacenter na Slovensku, které splňuje standard TIER III. Připojení jsme přímo do hlavního peeringu v ČR – nix.cz. Můžete si přečíst víc o tom, proč jsme vybrali právě toto datacentrum a jaké jsou jeho parametry.
Kdy se mi kvůli migraci ozvete?
Před migrací vás budeme s dostatečným předstihem kontaktovat e-mailem.
Migraci provedete za mě, nebo musím něco udělat?
Záleží na konfiguraci vašich služeb. Ve většině případů ale není třeba dělat nic, celou migraci provedeme bez nutnosti vaší spolupráce. V některých případech (například pokud nevyužíváte naše DNS servery) vás budeme kontaktovat dopředu, bude-li nutná vaše asistence.
Zmigrovali jste mě na Websupport, ale co když si chci dokoupit další produkt od ACTIVE 24?
Během procesu změny si můžete nadále kupovat produkty od ACTIVE 24, budete si však muset vytvořit novou registraci. Při přihlášení se zmigrovaným účtem vás totiž automaticky přesměrujeme do našeho Websupport WebAdminu. V budoucnu ale postupně přemigrujeme všechny zákaznické účty, proto vám doporučujeme další služby a produkty vybírat přímo na websupport.cz.
Co když chci zůstat u ACTIVE 24 a nechci přecházet na Websupport?
Upřímně věříme, že tato změna vám přinese kvalitnější služby. Přesto ale chápeme, že změna nemusí být vždy příjemná. Děláme všechno pro to, aby celý proces proběhl co nejhladčeji, tedy aby pro naše zákazníky neznamenal žádné kroky navíc. Investujeme spoustu zdrojů, času i financí do vývoje nové platformy, která do budoucna úplně nahradí tu původní. A věříme, že naše úsilí uvidíte i vy, naši zákazníci.
Něco se mi nezdá, co mám dělat?
Určitě se nám ozvěte, naše podpora je tu pro vás 24 hodin denně.
Jaké je pozadí Websupportu, kdo firmu vlastní?
Značky Websupport a ACTIVE 24 patří pod skupinu Loopia Group, jejíž vlastníkem je severská společnost Axcel. Firma ACTIVE 24, s.r.o. bude své služby provozovat právě pod značkou Websupport. Takže vlastnické pozadí firmy se nijak nezměnilo.
Co to znamená pro ochranu mých dat?
Na tom, co všechno děláme pro ochranu vašich osobních údajů, se nic nemění. V platnosti zůstává Prohlášení o ochraně osobních údajů.
Po migraci se mi nedaří zresetovat své heslo. Co mám dělat?
Chcete ověřit svou identitu přes SMS kód? Pravděpodobně máte v našem systému neaktuální telefonní číslo. Použijte jiný způsob ověření a vše bude v pořádku. Po přihlášení doporučujeme aktualizovat své osobní údaje 🙂
Při migraci mi přišel e-mail od nic.cz, co mám dělat?
Nemusíte dělat nic, všechno je v pořádku. Tento e-mail je běžný postup od správce .CZ domény.
Mění se nějak automatické platby kartou?
Ano, částečně. U Active24 jste si aktivovali automatické platby pro všechny služby pod svým účtem. Na Websupport si můžete vybrat, pro kterou službu si přejete mít automatické platby aktivní a pro které nikoliv.
Technické informace
pro migrované zákazníky
Technické informace
k migraci domén
Máte u ACTIVE 24 zaregistrovanou jednu nebo vícero domén a čeká vás migrace. Přečtěte si detailněji o změnách, které vás čekají.
Nasadili jsme novou DNS infrastrukturu
Přinese vám rychlejší načítaní vaší webstránky a lepší ochranu proti DDoS útokům.