1. Home
  2. Platby a fakturace
  3. Úprava fakturačních profilů

Úprava fakturačních profilů

Potřebujete změnit fakturační údaje, určit službám předvolené fakturační údaje, nastavit jiný fakturační email? V tomto návodě si ukážeme, jak na to.


Změna fakturačních údajů

Pokud potřebujete, aby zaslaná faktura obsahovala jiné fakturační údaje než obsahuje, nemusíte kontaktovat helpdesk. Prostřednictvím WebAdminu je můžete změnit i sami. Tento návod se věnuje úpravě fakturačních údajů přímo v profilu – pokud je chcete změnit na vystavené faktuře, přejděte sem.

Upravenou fakturu si můžete stáhnout přes WebAdmin, nebo nechat nanovo zaslat kliknutím na tlačítko Přeposlat, které se nachází u každé faktury v seznamu faktur.

V případě, že služby fakturujeme vícerým subjektům, nezapomeňte v nastaveních předvolit pro jaké služby se mají fakturační profily používat.

Kdy můžu údaje změnit?
Fakturační údaje je možné dodatečně změnit pouze na fakturách (daňových dokladech), které byly vystavené v aktuálním měsíci

Fakturační email

V rámci fakturačních údajů máte možnost nadefinovat si i fakturační emailové konto tj. email, na který budou zasílané jen výzvy k platbě/faktury. Po nadefinovaní fakturačního emailového konta budou faktury a výzvy k platbě chodit jak na kontaktní email pod vaším kontem, tak na fakturační email.

Nový fakturační email si můžete přidat po přihlášení do WebAdminu po kliknutí na Vaše Uživatelské jméno -> Fakturační profily -> Upravit -> Fakturační emailová adresa.

V rámci úpravy profilu můžete zaškrtnout možnost zasílat fakturaci JEN na fakturační email. Zaškrtnutím této možnosti již nebudete dostávat výzvy k platbě a faktury na kontaktní email.

Používání vícerých fakturačních profilů

Část zákazníků může potřebovat fakturovat objednané služby na různé subjekty, resp. vystavovat faktury s různými fakturačními údaji. Na tento účel slouží fakturační profily.

TIP: V rámci nastavení fakturačního profilu je možné definovat i fakturační emailové konto. Jde o email, kam bude zasílaná výzva k platbě a faktura pro službu, pro kterou má být daný fakturační profil použitý. Faktury a výzvy k platbě budou klientům chodit i na kontaktní email pod kontem ve Webadminu.

1. Úprava existujícího fakturačního profilu

  1. Přihlaste se do WebAdminu
  2. Klikněte na Vaše Uživatelské jméno
  3. Klikněte na tlačítko Fakturační profily
  4. Napravo od příslušného profilu klikněte na Upravit
  5. Změňte fakturační údaje a změny Uložte

2. Vytvoření nového fakturačního profilu

  1. Přihlaste se do WebAdminu
  2. Klikněte na Vaše Uživatelské jméno
  3. Klikněte na tlačítko Fakturační profily
  4. V pravé části obrazovky klikněte na tlačítko Vytvořit nový fakturační profil
  5. Zadejte nové fakturační údaje a změny Uložte

Předvolený fakturační profil pro konkrétní služby

V případě, že máte zájem fakturovat část Vašich služeb na jiné fakturační údaje třetí straně nebo jinému subjektu, můžete svým službám nastavit předvolený fakturační profil, se kterým se budou generovat další výzvy k platbě v budoucnosti.

  1. Přihlaste se do WebAdminu
  2. Pokračujte kliknutím na službu, kterou chcete změnit předvolený fakturační profil
  3. Z levého menu vyberte „Nastavení fakturace“
  4. V části „Fakturační profil“ zvolte potřebný fakturační profil nebo vytvořte nový
  5. Změny Uložte
Aktualizováno: 2 září, 2024

Byl tento článek užitečný?

Related Articles

Zákaznická podpora
24 hodin denně, 7 dní v týdnu
KONTAKTOVAT PODPORU