1. Home
  2. Platby a fakturace
  3. Nespárovaná platba

Nespárovaná platba

Uhradili jste fakturu už před 3-4 dny a stále jste neobdrželi ostrou fakturu? Je možné, že vaše platba nebyla spárovaná.

Při platbě převodem na účet je platba zpracovaná pouze během pracovních dní – proto pokud jste úhradu vykonali v pátek, může platba dorazit až v pondělí.

Zkontrolujte u Vaší platby:

1. Číslo našeho účtu
2. Sumu
3. Variabilní symbol

Náš systém spáruje platbu s výzvou k platbě na základě variabilního symbolu. Pokud jste ho zapomněli definovat, kontaktujte naši podporu.

Pokud byla faktura uhrazená po splatnosti, je možné, že byla ze systému smazaná. Smazaná faktura nebude spárovaná s platbou ani v případe, že zadáte správný variabilní symbol. Zkontrolujte dostupnost výzvy k platbě přímo přes admin.websupport.cz v sekci Faktury.

Platbu NENÍ MOŽNÉ provést poštovní poukázkou!

Zkontrolovali jste všechno a neodhalili problém? Zašlete nám potvrzení o platbě na helpdesk@websupport.cz a Vaši platbu prověříme.

Aktualizováno: 21 října, 2021

Byl tento článek užitečný?

Related Articles

Zákaznická podpora
24 hodin denně, 7 dní v týdnu
KONTAKTOVAT PODPORU