1. Home
  2. Platby a fakturace
  3. Systém posílání faktur

Systém posílání faktur

V tomto článku se dozvíte, jak funguje u WebSupport fakturace, jak zasíláme faktury, jaká je jejich splatnost a jaký je sled událostí po vygenerovaní výzvy k platbě.


Výzvy k platbě za služby se generují automaticky 21 dní před expirací služby a posílají se e-mailem na adresu uvedenou v uživatelském profilu. Tento email je nazývaný i kontaktní email. V rámci systému je možné si nadefinovat i zvlášť fakturační profil pro konkrétní službu a zvolit si fakturační email podle následujícího návodu.

Udržujte váš kontaktní a / nebo fakturační email aktuální. Pokud se vám o účetnictví stará jiná osoba, ujistěte se že jí budou faktury doručené na správnou adresu uvedenou ve fakturačním profilu.

Dva týdny před koncem platnosti služby vám je vygenerovaná výzva k platbě se splatností 7 dní. V případě, že ji zapomenete uhradit, týden před vypršením služby vám přijde upozornění, že výzva je po splatnosti. Pokud na upozornění nezareagujete do jednoho týdne, službu vám deaktivujeme. V tomto stavu se dá ještě bez problémů aktivovat zpět. Pokud však ani týden po deaktivovaní nezaevidujeme vaši platbu, na kontaktní email vám přijde oznámení o spuštění procesu mazaní služeb, a služby budou smazané.

Po zmazaní služeb je možné po dobu 14 dní obnovit data za poplatek 10 €. Po jejich uplynutí budou data nenávratně smazaná.

Vygenerování výzvy k platběE-mail s výzvou k platbě splatnou 14 dní. Službu je vhodné uhradit co nejdříve, zejména v případě ,že kdyby vzniknul problém se spárováním platby, chod vaší služby by nebyl ohrožený. Faktura přijde e-mailem hned po zaplacení, najdete ji i ve WebAdminu.
Výzva po splatnostiE-mail s upozorněním a výzvou k platbě. Služby jsou stále aktivní, ale za 7 dní vyprší jejich pla
Deaktivace služebStav, kdy je vaše doména aktuálně už nefunkční a není možné ji zobrazit v prohlížeči ani přijímat/odesílat emaily. Úhradu vám doporučujeme realizovat přímo online přes Webadmin, po přijetí platby jsou vaše služby plně funkční do 24 hodin.
Vypnutí služeb V případě že úhradu nezrealizujete do 7 dní ode dne expirace služby, vaše služby budou z vašeho konta smazané. Jejich obnova je možná pouze během následujících 14 dní za poplatek 10 €

Definitivní smazání služeb
V případě že úhradu nezrealizujete do 7 dní ode dne expirace služby, vaše služby budou z vašeho konta smazané. Jejich obnova je možná pouze během následujících 14 dní za poplatek 10 €

Aktualizováno: 7 září, 2021

Byl tento článek užitečný?

Related Articles

Zákaznická podpora
24 hodin denně, 7 dní v týdnu
KONTAKTOVAT PODPORU