Převod služby na jiného uživatele Změna vlastníka služby umožňuje uživateli kompletně převést objednanou službu na jiného uživatele. Přesunem ztrácí původní majitel nad službou jakoukoliv kontrolu,...
Autorizovaný požadavek – jak nás nejlépe kontaktovat Potřebujete pomoci s nastavením služby? Či máte nějaké dotazy? Je několik možností, jak nás nejlépe kontaktovat. Autorizovaný požadavek Přímo z...
WebAdmin WebAdmin je intuitivní grafické rozhraní od WebSupportu, sloužící k administraci našich služeb – hostingů, domén, přesměrovaní nebo serverů. Díky přívětivému UX rozhraní...
Základy práce se soubory a složkami v linuxovém příkazovém řádku Shell Linuxový příkazový řádek (shell) WebSupport pro svůj hosting poskytuje jako SSH nebo webovou konzoli, ve které můžeme pracovat pomocí moderního...
První kroky V tomto článku si projdeme prvotní nastavení hostingu a vytvoření prvních přístupů. Jak na přiřazení domény na hosting, vytvoření emailové...
Správa souborů a uživatelů v linuxovém příkazovém řádku Operační systém Linux poskytuje možnost pracovat pod různými uživatelskými účty. To znamená, že každý uživatel má po přihlášení k dispozici...
WebSupport Status page Služba WebSupport Status page, dostupná na adrese https://status.websupport.cz/, poskytuje informace o stavu služeb a podpůrných aplikací. Jakýkoliv problém definujeme jako...
Přehled hostingu V přehledu Vašeho hostingu můžete rychle najít informace o Vašem hostingu – využití prostoru nebo přiřazené domény a jejich velikost, ale i když bude...
Password manager Často se nám všem stává, že zapomeneme přístupové heslo, nebo dokonce login na stránky / emaily. Existuje velmi šikovný pomocník,...
Udržujte svoje údaje aktuální Pro ověření zákazníka používáme 3 metody: ověření mailem, telefonním číslem nebo přihlášením do WebAdminu, proto je potřebné mít svoje údaje...