1. Home
  2. Začínáme
  3. Užitečné návody
  4. Autorizovaný požadavek – jak nás nejlépe kontaktovat
  1. Home
  2. Začínáme
  3. Autorizovaný požadavek – jak nás nejlépe kontaktovat

Autorizovaný požadavek – jak nás nejlépe kontaktovat

Potřebujete pomoci s nastavením služby? Či máte nějaké dotazy? Je několik možností, jak nás nejlépe kontaktovat.

Autorizovaný požadavek

Přímo z rozhraní Webadminu máte možnost nám odeslat zprávu – autorizovaný požadavek. Do požadavku můžete specifikovat jakýkoli požadavek, který následně zpracujeme.

Jakmile odešlete zprávu tímto způsobem, máme 100% jistotu, že jednáme s osobou oprávněnou požadovat potřebné změny, které provedeme. Jakmile bude požadavek zpracován, vyrozumíme Vás na uvedený email.

Jak autorizovaný požadavek zaslat?

1. Přihlaste se do Webadminu

2. Přejděte do sekce Kontakt v horní liště

3. Vyplňte požadavek a kliknutím na „Poslat autorizovaný požadavek“ jej odešlete

Autorizovaný chat či telefon

Díky autorizovanému požadavku nás můžete kontaktovat kdykoliv – 24/7. V případě, že by však bylo nutné něco řešit urychleně, mohou Vám více pomoci možnosti Chatu, který můžete zahájit též z WebAdminu, čímž bude autorizovaný.

Také nás můžete kontaktovat telefonicky. Pokud to bude z čísla provázaného s účtem, jedná se též o autorizovanou konverzaci.

Možnost chatu nebo naše telefonní číslo naleznete i ve WebAdminu:

1. Přihlaste se do Webadminu

2. Klikněte na Podpora vpravo nahoře

3. Vyberte tlačítko Chatu pro zahájení konverzace přes chat (nebo zatelefonujte na tel číslo)

Aktualizováno: 13 července, 2022

Byl tento článek užitečný?

Related Articles

Zákaznická podpora
24 hodin denně, 7 dní v týdnu
KONTAKTOVAT PODPORU