Manuální nastavení
1. Otevřete si mailového klienta Outlook 2016 a klikněte nahoře vlevo na tlačítko Soubor.
![](https://www.websupport.sk/support/wp-content/uploads/2018/12/01-1.jpg)
2. Klikněte na tlačítko Nastavení konta.
![](https://www.websupport.sk/support/wp-content/uploads/2018/12/02.jpg)
3. Na následující obrazovce klikněte na tlačítko Nové.
4. Zvolte možnost Manuální nastavení nebo další typy serverů.
![](https://www.websupport.sk/support/wp-content/uploads/2018/12/04.jpg)
5. Zvolte si vytvoření konta POP nebo IMAP.
![](https://www.websupport.sk/support/wp-content/uploads/2018/12/05.jpg)
6. Vyplňte potřebné údaje:
Vaše jméno – Jméno, které se bude zobrazovat příjemcům Vašich správ
Typ konta – POP3 nebo IMAP, rozdílnosti mezi protokoly jsou popsané v článku Poštovní protokoly POP3 a IMAP
Server příchozí pošty:
IMAP
imap.websupport.cz
POP3
pop3.websupport.cz
Server odchozí pošty:
SMTP
smtp.websupport.cz
![](https://www.websupport.cz/podpora/wp-content/uploads/2022/03/Outlook_2016-800x599.jpg)
7. Upravte nastavení v sekci Další nastavení – na kartě server odesílané pošty zaškrtněte položku „Server odesílané pošty vyžaduje ověření“.
![](https://www.websupport.sk/support/wp-content/uploads/2018/12/pop3_03.jpg)
8. Upravte nastavení portů na kartě Upřesnění.
POP3
použijte port 995.
IMAP
použijte port 993.
SMTP
použijte port 465.
![](https://www.websupport.sk/support/wp-content/uploads/2020/09/outlook2016.png)