Odesílání a přijímání e-mailů přes Gmail Pomocí Gmail rozhraní můžete odesílat a přijímat e-maily z e-mailového účtu, který používáte s vaší doménou u nás. Nastavení e-mailové...
Vytvoření e-mailové schránky Nový hosting Váš e-mail budete moci využívat na svém počítači, mobilu, tabletu nebo i přes internetový vyhledávač. Jednoduché nastavení a...
Všeobecné nastavení e-mailů V této časti Webadminu najdete 4 základní nastavení e-mailů a také možnost vytvořit novou sadu e-mailů pro subdoménu. Postup je nasledovný 1....
Nefunkční e-mail V případě, že máte problém využívat Vaši emailovou schránku, je potřeba prověřit skutečnosti, které mají přímý dosah na nedostupnost této...
Obnova e-mailové schránky V případě, že jste omylem přesunuli nebo vymazali obsah e-mailové schránky, můžete ho jednoduše obnovit. E-mailové schránky zálohujeme každý den a zálohy držíme po dobu...
Mapování složek v Roundcube Pokud používáte poštovního klienta, může se jeho nastavení ukládání emailů odlišovat od toho u nás na serveru. Pokud se vám...
Změna vzhledu rozhraní v Roundcube Návod vhodný pro začátečníky Rozhraní Roundcube nabízí možnost změny vzhledu rozhraní a na výběr máte ze třech různých možností. Námi...
DKIM DKIM – autorizace přijímaných e-mailů je na hostingu předvoleně zapnutá. Ověřovaný je každý přijatý e-mail. DKIM nastavení Předvoleně zapnuté DKIM...
Vypnutí/zapnutí kontroly blacklistů Pro přicházející poštu je standardně zapnutá ochrana vůči blacklistům, která ověřuje jestli je IP adresa odesilatele na veřejných blacklistech a...
Nedostupnost šifrovaného připojení Thunderbird Od 30.11. evidujeme hlášení nedostupnosti šifrovaných portů při použití poštovního klienta Thunderbird ve verzích 78.4.x a 78.5 a současně využívání...