Odesílání a přijímání e-mailů přes Gmail Pomocí Gmail rozhraní můžete odesílat a přijímat e-maily z e-mailového účtu, který používáte s vaší doménou u nás. Nastavení e-mailové...
Vytvoření e-mailové schránky Váš e-mail budete moci využívat na svém počítači, mobilu, tabletu nebo i přes internetový vyhledávač. Jednoduché nastavení a vytvoření emailového...
Všeobecné nastavení e-mailů V této časti Webadminu najdete 4 základní nastavení e-mailů a také možnost vytvořit novou sadu e-mailů pro subdoménu. Postup je nasledovný 1....
Obnova e-mailové schránky V případě, že jste omylem přesunuli nebo vymazali obsah e-mailové schránky, můžete ho jednoduše obnovit. E-mailové schránky zálohujeme každý den a zálohy držíme po dobu...
Nefunkční e-mail V případě, že máte problém využívat Vaši emailovou schránku, je potřeba prověřit skutečnosti, které mají přímý dosah na nedostupnost této...
DKIM DKIM – autorizace přijímaných e-mailů je na hostingu předvoleně zapnutá. Ověřovaný je každý přijatý e-mail. DKIM nastavení Předvoleně zapnuté DKIM...
Mapování složek v Roundcube Pokud používáte poštovního klienta, může se jeho nastavení ukládání emailů odlišovat od toho u nás na serveru. Pokud se vám...
Změna vzhledu rozhraní v Roundcube Návod vhodný pro začátečníky Rozhraní Roundcube nabízí možnost změny vzhledu rozhraní a na výběr máte ze třech různých možností. Námi...
Zjednodušená konfigurace e-mailových schránek Všechny e-mailové schránky vytvořené pomocí webhostingu podporují zjednodušenou konfiguraci e-mailových aplikací (e-mailových klientů). Pokud ji Vaše aplikace podporuje, stačí zadat...
Nedostupnost šifrovaného připojení Thunderbird Od 30.11. evidujeme hlášení nedostupnosti šifrovaných portů při použití poštovního klienta Thunderbird ve verzích 78.4.x a 78.5 a současně využívání...