Pro plnou synchronizaci mezi Business emailem a MS Outlook je potřebné si nejdříve nainstalovat plugin OutlookSync:
Odkaz ke stažení:
https://www.icewarp.cz/apps/outlook-sync/
OutlookSync Vám dovolí používat Váš email v prostředí Outlooku spolu se synchronizací pro jednotlivé schránky.
Postup pro instalaci OutlookSync:
- Na uvedeném odkazu výše si stáhněte instalační soubor daného pluginu
- Klikněte na stáhnutý soubor a následně se spustí instalace, je potřebné vybrat jazyk a odsouhlasit s podmínkami.
- Následně zadejte název Vaší schránky a heslo. Jako třetí možnost si pojmenujte název profilu, který se Vám bude zobrazovat. Toto jméno si můžete nastavit libovolně.
![](https://www.websupport.cz/podpora/wp-content/uploads/2023/05/02.jpg)
4. Pokud instalátor nevyhledá automaticky Vaše nastavení, přejděte na manuální instalaci, kde si opět nastavíte název profilu, zadáte Váš email a nastavíte si zobrazované jméno.
5. Dalším krokem je nastavení serveru pro přicházející poštu, kde zadáte následující údaje:
Jméno: název Vaší schránky
Heslo: heslo k dané schránce
Hostitel: imap.websupport.cz
Port: 993 (SSL)
![](https://www.websupport.cz/podpora/wp-content/uploads/2023/05/03-4.jpg)
6. V tomto kroku nastavíme server pro odchozí poštu, kde je nejdříve nutné kliknout na pole „použít stejné údaje“ a následně zadat potřebné údaje:
Jméno: název Vaší schránky
Heslo: heslo k dané schránce
Hostitel: smtp.websupport.cz
Port: 465 (SSL)
![](https://www.websupport.cz/podpora/wp-content/uploads/2023/05/04.jpg)
7. Kliknutím na Dokončit se proces instalace automaticky dokončí a zároveň se spustí MS Outlook, kde proběhne synchronizace s našim serverem.