Obnova e-mailové schránky V případě, že jste omylem přesunuli nebo vymazali obsah e-mailové schránky, můžete ho jednoduše obnovit. E-mailové schránky zálohujeme každý den a zálohy držíme po dobu...
Přihlášení do e-mailové schránky ze zahraničí (GeoIP) V minulosti jsme zaznamenali časté napadání e-mailových schránek, ve většině případů prostým uhádnutím hesla, které bylo např. podobné jako název...
Nastavení Roundcube Přihlaste se na adrese mail.websupport.cz. K nastavením v Roundcube (Webmailu) se dostanete tak, že po přihlášení kliknete po levé straně na Osobní nastavení. Zde můžete...
Antispamový filtr Spamové emaily jsou rozhodně nepříjemnou záležitostí. Denně tvoří SPAM cca až 40 % veškeré odeslané pošty na světě, proto je...
Ochranný limit na počet odeslaných emailů Z důvodu ochrany e-mailových schránek před zneužitím hackery na posílaní spamu jsme zavedli limit na odesílání e-mailů. Základní nastavení dovoluje...
Migrátor e-mailů Naše pomůcka pro migraci e-mailů, umožňuje zkopírovat e-mailovou schránku umístěnou u nás nebo někde jinde. Stačí vyplnit potřebné údaje, vybrat...
Zaspamovaná emailová schránka Pokud po přihlášení do svojí mailové schránky s hrůzou koukáte na přijatou poštu, která byla zaspamovaná nedoručeními (undeliverable) a podobnými...
Roundcube – export a import kontaktů a podpisu Mezi různými verzemi webmail klienta Roundcube (například mezi verzemi 0.6.0 – https://mail060.websupport.sk/ a 1.2.0 –https://mail.websupport.cz/) je možné přenášet nastavení následovně: Přihlaste se...
Editace e-mailového adresáře v Roundcube Přidání skupiny kontaktů Pokud potřebujete přidat skupinu kontaktů ve Webmailu, tak postupujte podle těchto kroků: Přihlaste se do Webmailu Klikněte vlevo...
Spam odcházející z emailové adresy V rámci antispamové ochrany je odcházející pošta z Vašich schránek vždy kontrolovaná naším antispamovým filtrem. V případě, že zpráva, která...