Mezi různými verzemi webmail klienta Roundcube (například mezi verzemi 0.6.0 – https://mail060.websupport.sk/ a 1.2.0 –https://mail.websupport.cz/) je možné přenášet nastavení následovně:
- Přihlaste se do verze Roundcube, ze které si přejete nastavení exportovat.
- Vpravo nahoře zvolte adresář a název adresáře, následně klikněte na export:
![](https://www.websupport.cz/podpora/wp-content/uploads/2021/08/old-roundcube-export-800x112.png)
- Stáhnutý soubor představuje Vaše uložené kontakty.
- Vpravo nahoře klikněte na Osobní nastavení, zvolte Profily a následně zkopírujte podpis (dočasně si ho uložte například do textového dokumentu):
![](https://www.websupport.cz/podpora/wp-content/uploads/2021/08/old-roundcube-800x132.png)
- Odhlaste se, a přihlaste se do verze Roundcube, do které si přejete nastavení importovat.
- Po levé straně zvolte Adresář, a klikněte na Import:
![](https://www.websupport.cz/podpora/wp-content/uploads/2021/08/kontakty-import-2-800x187.png)
- Následně vložte soubor z Vašeho PC, který jste v kroku 2. exportovali:
![](https://www.websupport.cz/podpora/wp-content/uploads/2021/08/kontakty-import-obrazovka-1.png)
- Klikněte na Import a počkejte, až se adresář nahraje do nové verze Roundcube.
- Klikněte na Nastavení, Profily a zvolte Váš aktivní profil. Pokud žádný profil ve výběru není, je potřeba nejprve vytvořit profil kliknutím na + v horní části obrazovky:
![](https://www.websupport.cz/podpora/wp-content/uploads/2021/08/podpisy-postup-2-800x373.png)
- Vložte zkopírovaný podpis, a klikněte na tlačítko uložit.
V případě nejasností se obraťte na náš support. helpdesk@websupport.cz