1. Home
  2. E-mail
  3. Řešení nedostupnosti
  4. Přihlášení do e-mailové schránky ze zahraničí (GeoIP)
  1. Home
  2. E-mail
  3. Pokročilé nastavení
  4. Přihlášení do e-mailové schránky ze zahraničí (GeoIP)

Přihlášení do e-mailové schránky ze zahraničí (GeoIP)

V minulosti jsme zaznamenali časté napadání e-mailových schránek, ve většině případů prostým uhádnutím hesla, které bylo např. podobné jako název domény. Tyto útoky probíhaly převážně ze zahraničí. Proto jsme na našich serverech aktivovali funkci GeoIP.


Tato ochrana povoluje přihlašování se na email len z explicitně definovaných zemí, resp. IP adres. Standardně je možné se přihlašovat ze zemí WS4 (SK, CZ, HU, AT).

Před cestou do zahraničí proto doporučujeme zkontrolovat, zda je daná země na whitelistu, v opačném případě nebude možné se na e-mail dostat. Whitelist je možné kdykoliv upravit přes WebAdmin rozhraní, a to i ze zahraničí. Nastavuje se pro každé e-mailové konto zvlášť.

Postup při nastavení Whitelistu

1. Přihlaste se do WebAdminu
2. V seznamu služeb vyhledejte Vašu doménu a klikněte na ni
3. Vlevo v menu klikněte na E-maily

Po kliknutí se dostanete na přehlednou tabulku vytvořených e-mailů.
4.  U konkrétní e-mailový schránky klikněte na řádku v tabulce na tři vodorovné tečky úplně vpravo
5. Klikněte na možnost Upravit nastavení

6. V sekci Pokročilé nastavení GEO ochrany vyberte nebo vymažte požadovanou zemi.  IP ochrana slouží na povolení/zakázání přihlášení pro určitou IP adresu. 

Pokud se Vám sekce Pokročilé nastavení zobrazuje prázdná, ujistěte se, že ji máte rozkliknutou – plocha je totiž klikatelná.

Aktualizováno: 19 července, 2021

Byl tento článek užitečný?

Related Articles

Zákaznická podpora
24 hodin denně, 7 dní v týdnu
KONTAKTOVAT PODPORU