Antispamový filtr

Tento článek pojednává o aktivaci základního antispamového filtru. Jak nastavit a upravovat filtry obecně se můžete dozvědět v článku Emailové filtry.

Spamové emaily jsou rozhodně nepříjemnou záležitostí. Denně tvoří SPAM cca až 40 % veškeré odeslané pošty na světě, proto je vůči nevyžádané poště potřeba „bojovat“. Pomocí pár jednoduchých nastavení u nás omezíte nevyžádanou poštu na minimum, resp. ji odfiltrujete do příslušné složky Nevyžádaná pošta.

Náš antispamový filtr velkou část takových emailů označí v předmětu jako [SPAM] + předmět emailu. Jako prevence je možné nastavit náš antispamový filtr přes Webadmin (admin.websupport.cz) nebo přes systém Roundcube – mail.websupport.czObě nastavení jsou rovnocenná.

Nově vytvořené emailové schránky mají tento antispamový filtr nastavený automaticky.


Nastavení přes Webadmin

Pro nastavení stačí dodržet pár kroků:

1. Přihlaste se do WebAdminu
2. V službách vyhledejte vaši doménu a klikněte na ni.
3. U mailové schránky klikněte na Nastavení -> Poštovní filtry
4. Zapnete základný antispam filtr tlačítkem aktivovat:


Nastavení určitě zvládnete i přes Roundcube v rámci 4 kroků:

  • Přihlaste se do svojí e-mailové schránky přes stránku posta.websupport.cz svojí emailovou adresou a příslušným heslem
  • Klikněte na „Nastavení“, v levém menu.
  • Přejděte na sekci Filtry, následně klikněte na tlačítko „+ Vytvořit“
  • Vyplňte antispamový filtr způsobem vyznačeným níže (název filtru může být libovolný)

Vyplníte Název filtru(A), Pro přicházející poštu zvolíte možnost vyhovující libovolnému z následujících pravidel (předvolené). Jako podmínku stačí nastavit Předmětobsahuje[SPAM](B).V časti, …vykonat tyto akce zvolíte možnost Přesunout zprávu do – nevyžádaná pošta(C), případně jinou akci, kterou chcete vykonat. Jako poslední stačí kliknout na Uložit(D).


Pokud je množství nevyžádané pošty i navzdory postupu výše neúnosné, zvažte nastavení domény i podle tohoto návodu – klikněte sem.

Aktualizováno: 25 ledna, 2024

Byl tento článek užitečný?

Related Articles

Zákaznická podpora
24 hodin denně, 7 dní v týdnu
KONTAKTOVAT PODPORU