1. Home
  2. Začínáme
  3. Užitečné návody
  4. Převod služby na jiného uživatele
  1. Home
  2. Začínáme
  3. Převod služby na jiného uživatele

Převod služby na jiného uživatele

Změna vlastníka služby umožňuje uživateli kompletně převést objednanou službu na jiného uživatele. Přesunem ztrácí původní majitel nad službou jakoukoliv kontrolu, z toho důvodu je potřebné tento krok dopředu zvážit.


1. Přihlaste se do WebAdminu
2. Klikněte na Vaše Uživatelské jméno (vpravo nahoře)
3. Zvolte možnost Změnit vlastníka služby
4. Klikněte na Změnit vlastníka mých služeb

Výběr služeb určených na změnu vlastníka

Ze svých služeb můžete vybrat ty, které chcete ze svého konta přesunout na jiné. Služby byly pospojované do skupin a pro každou zvolenou skupinu bude na konci vytvořený samostatný požadavek. Zároveň při vybraných skupinách můžete i určit, jestli mají být Vaše data (jako například obsah ftp, emaily a databáze) vymazané po samotném přesunu služby. Následně klikněte na Pokračovat na výběr uživatele.

Po zakliknutí požadavku Vymazání dat dojde k promazání Vašich dat u služeb, jako například obsah FTP, emaily a databáze. Nezaklikávejte, pokud chcete ponechat obsah.

Výběr budoucího vlastníka služeb

Pokud chcete přesunout svoje služby na jiné konto, můžete to udělat zadáním existujícího účtu nebo zvolením nového uživatele, kde zadáte e-mailovou adresu nového vlastníka, kterému přijde na email výzva na vytvoření nového účtu. Pokud chcete někomu jinému jen umožnit spravovat svoje služby, přejděte radši na správu oprávnění služeb.

Pokud přesouváte službu za účelem zpřístupnění její administrace Vašemu programátorovi či správci, doporučujeme pro tento účel vytvořit subadministrátorský účet nebo udělit potřebné oprávnění existujícímu uživateli.

Zadejte uživatelské jméno (login) uživatele – nového vlastníka služby nebo zvolte nového uživatele.

Přesunutí služeb

Po výběru služeb klikněte na tlačítko Pokračovat na potvrzení a změnu zadejte. V případě úspěšného přesunu služby se Vám zobrazí potvrzující zpráva, zároveň bude služba přidaná do seznamu přesunutých služeb, v kterém se bude nacházet až do jejího přijetí cílovým uživatelem. V této fázi přesunu je možné v případě potřeby přesun zrušit, např. pokud byl zadaný nesprávný login.

Přesun služeb se potvrzuje jen na mailu budoucího správce služby. Budoucí majitel dané služby musí po přihlášení tuto změnu potvrdit, až poté bude mít plný přístup k dané službě.

Přesun služby, když je přiřazená na multihostingu spolu s dalšími službami

  1. Objednejte si hosting pod konto, kde se daná doména nachází.
    Hosting si objednáte přímo zde – Webhosting | Websupport
    Tento hosting bude sloužit jen na osamostatnění a přesun domény pod jiné konto, tím pádem není nutné vykonat úhradu předfaktury, samotný hosting je prvých 14 dní funkční bez úhrady, proto při výběru platby zvolte možnost „uhradit později“.
  2. Po dokončení objednávky stačí kontaktovat naši podporu a požádat nás o přesun domény i s obsahem na samostatný hosting.
  3. Po přesunu domény na samostatný hosting přesunete službu pod nového užívatele podle výše popsaného postupu.
Aktualizováno: 31 ledna, 2023

Byl tento článek užitečný?

Related Articles

Zákaznická podpora
24 hodin denně, 7 dní v týdnu
KONTAKTOVAT PODPORU