1. Home
  2. Domény a DNS
  3. Domény
  4. Autorizace údajů držitele při registraci zahraniční domény

Autorizace údajů držitele při registraci zahraniční domény

Vzhledem k pravidlům ICANN si registrátor generických domén (gTLD – .com, .net, .info, atd..) od 1.1.2014 vyžaduje autorizaci správnosti údajů kontaktu držitele. Tento proces autorizace je nutné vykonat jen při první registraci zahraniční domény. 


Na kontaktní e-mail Vám tedy po registraci a úhradě první generické domény přijde zpráva s odkazem, na kterém je nutné potvrdit správnost Vašich údajů. Tyto údaje musíte potvrdit nejpozději do 14 dní od doručení autorizačního mailu. Pokud další domény registrujete na jiné kontaktní údaje, potvrzení je třeba zopakovat po vytvoření nových registračních údajů.

E-mail je odesílaný z adresy info@active24.cz vypadá následovně:

Hello,

You recently ordered a domain through Active 24, we are happy to inform you are now the legal owner of this domain. In order to use the domain you must verify your e-mail address*. Verify your e-mail by clicking the link below:
Verify my e-mail address
If you have any questions regarding verification please contact us by phone on +44 (0) 203 621 6853 or send an email to support@active24.co.uk

Yours sincerely

Active 24

*This is a requirement set by ICANN (Internet Corporation of Assigned Names and Numbers). Visit our support page for more information on verifying e-mail addresses

V daném e-mailu je potřebné kliknout na odkaz http://. Následně budete přesměrováni na stránku s formulářem, v kterém musíte po zkontrolovaní potvrdit kontaktní údaje. Údaje potvrdíte zaškrtnutím možnosti „Ano, chci autorizovat kontakt“ a stisknutím tlačítka “Odeslat”. Následně jsou kontaktní údaje potvrzené a registrátor může doménu zaregistrovat.

Upozornění
V případě, že Vám některý údaj kromě emailu z údajů vlastníka nesedí, nejjednodušším způsobem, jak je možné změnu realizovat, je potvrdit aktuální údaje a následně změnu údajů realizovat přímo ve WebAdminu.

Pokud Vám e-mail k potvrzení na emailovou adresu nedorazí, nebo je potřeba ho zaslat znovu, kontaktujte prosím náš Helpdesk zde.

Aktualizováno: 22 září, 2022

Byl tento článek užitečný?

Related Articles

Zákaznická podpora
24 hodin denně, 7 dní v týdnu
KONTAKTOVAT PODPORU