Pro tohoto klienta též můžete využít automatické nastavení přes jednoduchý konfigurátor.
Manuální nastavení
1. V horním menu klikněte na Nástroje a potom na Nastavení účtů.
![](https://www.websupport.sk/support/wp-content/uploads/2018/12/1-1-1.png)
2. V okně Nastavení účtů klikněte na Akce s účty > Přidat poštovní účet.
![](https://www.websupport.sk/support/wp-content/uploads/2018/12/2-1.png)
3. Vyplňte svoje jméno, e-mailovou adresu a heslo. Po vyplnění klikněte na Pokračovat.
![](https://www.websupport.sk/support/wp-content/uploads/2018/12/3.png)
4. V levém dolním rohu klikněte na Manuální nastavení.
5. Jako uživatelské jméno zadejte svoji e-mailovou adresu.
Pro přijímání nastavte hodnoty:
Jako typ účtu si zvolte IMAP, nebo POP3. O protokolech IMAP a POP3 se více dočtete v našem návodu.
IMAP
Server: imap.websupport.cz (imap.wesadomena.tld)
Pro nešifrované spojení (bez SSL) použijte port 143.
Pro šifrované spojení (s SSL) použijte port 993.
POP3
Server: pop3.websupport.cz (pop3.wesadomena.tld)
Pro nešifrované spojení použijte port 110.
Pro šifrované spojení použijte port 995.
6. Po zadaní údajů klikněte na Znovu otestovat nastavení.
![](https://www.websupport.sk/support/wp-content/uploads/2018/12/4.png)
7. Po úspěšném testu připojení na server dokončíte nastavení kliknutím na Vytvořit účet.