Manuální nastavení
1. V horním menu klikněte na ikonu Nastavení, ukažte kurzorem na Možnosti účtu
![](https://www.websupport.cz/podpora/wp-content/uploads/2022/03/img_1-2-800x525.png)
2. V okně Nastavení účtů klikněte na Akce s účty > Přidat poštovní účet.
![](https://www.websupport.cz/podpora/wp-content/uploads/2022/03/img_2-1-800x523.png)
3. Vyplňte svoje jméno, e-mailovou adresu a heslo. Po vyplnění klikněte na Pokračovat.
![](https://www.websupport.cz/podpora/wp-content/uploads/2022/03/img_3-800x522.png)
4. Zobrazí se možnosti manuálního nastavení. Pokud nebudou vyplněny správně, vyplňte je podle údajů u Vaší schránky ve Webadminu (pro příklad níže je použit IMAP). Poté klikněte na Znovu otestovat. Po otestování spojení budete moci kliknout na Hotovo.
![](https://www.websupport.cz/podpora/wp-content/uploads/2022/03/img_4-1.png)
5. Následně se již zobrazí obrazovka s úspěšným připojením do schránky. Zde můžete do Thunderbirdu připojit např. i Kalendáře nebo kontakty.
![](https://www.websupport.cz/podpora/wp-content/uploads/2022/03/img_5-800x522.png)
6. Následně se již zobrazí Vaše schránka a pošta se začne načítat. Pokud se nenačte do několika minut, vyberte Přijmou zprávy vlevo nahoře.
![](https://www.websupport.cz/podpora/wp-content/uploads/2022/03/img_6-800x523.png)