1. Home
  2. E-mail
  3. Business Mail
  4. Business Mail – nastavení emailového klienta v telefonu (Exchange)

Business Mail – nastavení emailového klienta v telefonu (Exchange)

Pro schránky na řešení Business Mail je možné sdílet jak zprávy, které máte ve schránce, tak i kalendář a kontakty. Pro toto sdílení je nutné nastavit připojení přes Exchange protokol.

Exchange je podporován většinou mobilních emailových klientů, např. i aplikací Gmail:

Automatické nastavení

V případě, že je správně nastaven DNS na naše servery tak není nutné ruční přihlášení – účet bude nalezen a přidán automaticky.

Pro správné nastavení stačí mít v Rychlém nastavení nastavenou možnost Websupport Mail. Pokud není, stačí vybrat Nastavit a nastavení potvrdit.

Pak stačí jen vyplnit název emailové schránky a heslo a během několika minut se dohledají veškeré informace a Vaše schránka se synchronizuje se zařízením.

Podrobnější vysvětlení naleznete v článku Zjednodušená konfigurace e-mailových schránek.

Manuální nastavení

Pokud se automatické načtení nedaří, je možné zadat nastavení ručně.

Pro ruční nastavení budete potřebovat:

  • přihlašovací jméno = název Vaší schránky př. info@mojedomena.cz
  • heslo ke schránce
  • port 443
  • zabezpečení – SSL nebo SSL/TLS (podle možnosti výběru Vaší aplikace)
  • URL adresu ve tvaru mailXX.mX.websupport.cz např. mail44.m1.websupport.cz

URL k Exchange připojení je k nalezení po přihlášení na Webmail v adresním řádku

A je to! Email máte v pořádku nastavený v telefonu včetně synchronizace kontaktů a kalendářů!

Aktualizováno: 14 srpna, 2023

Byl tento článek užitečný?

Related Articles

Zákaznická podpora
24 hodin denně, 7 dní v týdnu
KONTAKTOVAT PODPORU