Na vytvoření podpisu ve Vašem webmailovém klientu je potřeba se přihlásit do našeho Webmailu na adrese posta.websupport.cz.
1. Klikněte na „Nastavení“, v levém menu.
![](https://www.websupport.cz/podpora/wp-content/uploads/2021/08/nastaveni-kopie-2-kopie-800x329.png)
2. Následně klikněte na Identity v levé časti stránky (krok 2).
![](https://www.websupport.sk/support/wp-content/uploads/2020/03/roundcube_podpis.png)
3. V dalším kroku je potřeba kliknout na název Vaší mailové adresy, nebo přes možnost po kliknutí na „+“ vytvořit novou identitu.
![](https://www.websupport.cz/podpora/wp-content/uploads/2021/08/podpis-postup-1-1-800x196.png)
4. Následně se Vám zobrazí na stránce zobrazí formulář, který je potřeba vyplnit.
5. V dalším kroku přejděte do pole pro Podpis, kde už vložíte Váš konkrétní podpis, který se bude při psaní emailů zobrazovat. Můžete využít i editor pro HTML podpis, kde si pomocí základních HTML příkazů můžete daný podpis i vylepšit do lepší grafické podoby. Když dáte vytvořit zprávu, tak se Vám už daný podpis objeví a bude použitý pro všechny budoucí odeslané emaily.
![](https://www.websupport.cz/podpora/wp-content/uploads/2021/08/podpisy-postup-kopie-800x373.png)
6. Následně musíte vložit html kód do lomených závorek
![](https://www.websupport.cz/podpora/wp-content/uploads/2021/08/podpis-html-800x214.png)
Nastavení přidávání nebo zrušení emailového podpisu
Emailový podpis si můžete kdykoliv pohodlně vypnout, stačí když půjdete do sekce nastavení a prokliknete se do podsekce Vytváření zpráv. Níže v této sekci najdete část Nastavení podepisování, kde si můžete v řádku Automaticky přidat podpis nastavit možnosti přidávání podpisu. Zde si zvolíte, kdy se Vám bude daný podpis při vytváření/odesílání emailů přidávat. Stejně tak máte možnost daný podpis úplně vypnout.
![](https://www.websupport.cz/podpora/wp-content/uploads/2021/08/vlastnosti-podpis-pridani-1-800x374.png)