1. Home
  2. E-mail
  3. Základní nastavení
  4. Administrace emailového konta

Administrace emailového konta

Podle toho, jakou verzi hostingu využíváte, jsou dostupná 2 rozhraní. Tento návod standardně pokrývá novější verzi jako první. Stále můžete najít předchozí verzi níže.

Nový hosting

V případě, že potřebujete přidat nové nebo další emailové konto, upravit nebo vymazat současné emailové konto, můžete to udělat po přihlášení do našeho Webadminu.


Najdete zde pokročilé možnosti nastavení, jako např. povolené země a IP adresynastavení adresářů a email protokolů.

1. Přihlaste se do Webadminu
2. Ve Služby vyhľadajte Vaši doménu a klikněte na ni
3. V levém menu vyberte položku E-maily
4. Konkrétně zvolte E-mailové schránky
5. V případě, že je pro doménu vytvořená alespoň jedna schránka, jsou dostupné možnosti Vytvořit novou schránkuPřihlašovací údaje a pod třemi tečkami také Nastavení a Vymazat

Vytvořit e-mailovou schránku

Tímto způsobem vytvoříte novou emailovou schránku pod Vaší doménou. Jediné, co stačí vyplnit, její tvar a heslo ke schránce. Tato sekce je rozdělána na dvě části, základní a pokročilé nastavení.

Základní nastavení

Emailová adresa – zde zadáváte novou emailovou adresu
Heslo – musí mít nejméně 8 znaků, není ho možné později zobrazit, možná je jen změna hesla
Poznámka – tuto volitelnou možnost můžete využít v případě, že potřebujete odlišit emailové konto, bude k dispozici pouze v rámci webadmin rozhraní

Pokročilé nastavení

POP3 přihlášení –  povolení nebo zakázání protokolu POP3
IMAP přihlášení – povolení nebo zakázání protokolu IMAP
IP ochrana – nastavení přístupu k emailové schránce jen z konkrétní IP adresy
GEO ochrana – seznam zemí odkud je možné přistupovat k emailové schránce

Pokud si nejste jistí, stačí tyto nastavení ponechat v předvoleném stavu

Přihlašovací údaje

Zde najdete všechny přihlašovací údaje ke konkrétní emailové schránce. Samotná stránka je rozdělená na 4 části:

Přihlašovací údaje – obsahuje položky jako např. přihlašovací jméno, email server příchozí a odchozí pošty, port a možnost změnit heslo

Nastavení e-mailového klienta – zde je dostupný náš jednoduchý přehled pro nastavení emailového klienta, podrobnější nastavení najdete v naší nápovědě websupport.cz/podpora/kb

Přístup do schránky pomocí webového e-mail klienta – přistupovat k emailové schránce můžete i pomocí našeho webmailu, který je dostupný na adrese mail.websupport.cz.

Nastavení

Tato možnost dovoluje upravit nastavení vytvořené emailové schránky. Není tu možnost zjistit aktuální heslo, protože u nás všechny hesla šifrujeme a ani my k nim nemáme přístup. Heslo je možné jen změnit.

Nastavení nabízí různé možnosti podle typu schránky, kterou máte zakoupenou.

Nastavení pro email k hostingu:

Nastavení pro Business email:

Původní hosting

V případě, že potřebujete přidat nové nebo další emailové konto, upravit nebo vymazat současné emailové konto, můžete to udělat po přihlášení do našeho Webadminu.


Najdete zde pokročilé možnosti nastavení, jako např. povolené země a IP adresynastavení adresářů a email protokolů.

1. Přihlaste se do WebAdminu
2. V službách vyhledejte Vaši doménu a klikněte na ni
3. V levém menu vyberte položku E-maily
4. Konkrétně si zvolte E-mailové schránky
5. V případě, že je pro doménu vytvořená alespoň jedna emailová schránka, jsou dostupné možnosti Vytvořit novou schránkuPřihlašovací údajeNastavení a Vymazat

Vytvořit e-mailovou schránku

Zde můžete vytvořit novou emailovou schránku pod Vaší doménou. Jediné co stačí vyplnit je její tvar, a heslo k ní. Tato sekce je rozdělená na dvě části, základní a pokročilé nastavení.

Základní nastavení

Emailová adresa – zde zadáváte novou emailovou adresu
Heslo – musí mít nejméně 8 znaků, není ho možné později zobrazit, možná je jen změna hesla
Poznámka – tuto volitelnou možnost můžete využít v případě, že potřebujete odlišit emailové konto, bude k dispozici pouze v rámci webadmin rozhraní

Pokročilé nastavení

POP3 přihlášení –  povolení nebo zakázání protokolu POP3
IMAP přihlášení – povolení nebo zakázání protokolu IMAP
IP ochrana – nastavení přístupu k emailové schránce jen z konkrétní IP adresy
GEO ochrana – seznam zemí odkud je možné přistupovat k emailové schránce

Pokud si nejste jistí, stačí tyto nastavení ponechat v předvoleném stavu.

Přihlašovací údaje

Zde najdete všechny přihlašovací údaje ke konkrétní emailové schránce. Samotná stránka je rozdělená na 4 části:

Přihlašovací údaje – obsahuje položky jako např. přihlašovací jméno, email server příchozí a odchozí pošty, port a možnost změnit heslo

Nastavení e-mailového klienta – zde je dostupný náš jednoduchý návod pro nastavení emailového klienta, najdete ho též na stránce websupport.cz/mail

Přístup do schránky pomocí webového e-mail klienta – přistupovat k emailové schránce můžete i pomocí našeho webmailu, který je dostupný na adrese webmail.vasedomena.tld nebo posta.websupport.cz, najdete zde i různé adresy různých verzí webmailu nebo si můžete vytvořit vlastní adresu k požadované verzi.

Nastavení

Tato možnost dovoluje upravit nastavení vytvořené emailové schránky. Je stejná jako část Vytvořit emailovou adresu. Není tu však možnost zjistit aktuální heslo, protože u nás všechny hesla šifrujeme a ani my k nim nemáme přístup. Heslo je možné jen změnit.

Aktualizováno: 25 ledna, 2024

Byl tento článek užitečný?

Related Articles

Zákaznická podpora
24 hodin denně, 7 dní v týdnu
KONTAKTOVAT PODPORU