1. Home
  2. Domény a DNS
  3. DNS záznamy
  4. Propojení domény registrované u nás s hostingem u jiného poskytovatele

Propojení domény registrované u nás s hostingem u jiného poskytovatele

Pokud máte zaregistrovanou doménu u nás a potřebujete, aby se obsah načítal z hostingu, který je zřízený u jiného poskytovatele, je potřebné nastavit DNS záznamy domény. Tyto záznamy Vám poskytne hostingová společnost, případně je najdete v rozhraní, kde spravujete svoje hostingové služby.


Změna DNS NS záznamů

Nastavení je dostupné přímo ve Webadmin rozhraní, v sekci DNS na příslušné kartě. Postup je následovný:

1. Přihlaste se do WebAdminu
2. V sekci Služby najděte vaši doménu a klikněte na ni
3. V levém menu vyberte možnost DNS
4. Proklikněte se na Nameservery
5. Nastavte nové záznamy

Alternativní možnosti

Přesměrování domény na jiný server je možné vykonat i jiným způsobem. Vykonáním těchto změn tj. jiného způsobu směrování, jako změnou hlavních DNS záznamů je možnost úpravy DNS (A, CNAME, MX, atd.) záznamů nadále dostupných ve Webadmin rozhraní.

Změna A záznamů

A záznam je IP adresa cílového serveru. Tuto IP adresu Vám poskytne provozovatel hostingové služby.

1. Klikněte na možnost A ve Webadmin rozhraní, v sekci DNS.
2. Je potřebné změnit 2 položky – domena.tld a *.domena.tld.
3. Kliknutím na Upravit se dostanete do editace záznamů, kde vypíšete novou IP adresu.

Změna CNAME záznamů

CNAME záznam představuje alias k doméně. Tento záznam Vám též může poskytnout provozovatel hostingu.

Jiné alternativy

V sekci DNS jsme Vám připravili také několik možností pro automatické nastavení směřování domény, jako např. na Tumblr, WordPress, Amazon, Heroku, GitHub, Weebly atd.

Přesměrování

Pokud máte na cílových serverech vytvořený obsah svojí domény pod jiným doménovým názvem a poskytovatel nepodporuje přesměrování např. přes CNAME záznam, řešením je zřízení služby přesměrování, pomocí kterého můžete doménu nasměrovat na jakoukoliv jinou. Při přesměrování mimo naše servery máte možnost nastavit nemaskované přesměrování.

Aktualizováno: 2 června, 2022

Byl tento článek užitečný?

Related Articles

Zákaznická podpora
24 hodin denně, 7 dní v týdnu
KONTAKTOVAT PODPORU