Pro zákazníky, kteří by chtěli mít svoje údaje a služby ve větším bezpečí jsme připravili možnost zapnutí dvoufaktorové autentifikace. Dvoufaktorová autentifikace ochrání Vaše konto v případě, že potenciální útočník získal Vaše přihlašovací údaje, protože po zapnutí této funkcionality se budete přihlašovat prostřednictvím Vašeho loginu, hesla a jednorázového hesla, které bude vygenerované aplikací (autentifikátorem) nebo se budete autorizovat přes biometrický / hardwarový klíč.
Aktivace dvoufaktorové autentifikace
- Přihlaste se do Webadminu
- Vpravo nahoře klikněte na název Vašeho loginu a tam na Osobní nastavení.
- V levém menu klikněte na Nastavení přihlášení.
- Aktivujte možnost dvoufaktorové autentifikace.

Zde budete mít na výběr 2 možnosti. Autentifikace přes TOTP (Time-based One-Time Password) aplikaci nebo přes biometrický / hardwarový identifikátor.
- Po výběru možnosti přes TOTP se Vám zobrazí záložní kódy potřebné v případě ztráty zařízení se spárovanou aplikací. Tyto kódy doporučujeme uchovat.
- Klikněte na možnost pokračovat.
- Stáhněte si TOTP autentifikační aplikaci do Vašeho zařízení. (například Google Authenticator)
- Otevřete TOTP aplikaci ve Vašem zařízení a načtěte QR kód, nebo zadejte uvedený kód.
- Následně v administraci webadminu zadejte 6-ti místný kód z aplikace.

Po zadaní aplikací vygenerovaného kódu v administraci je nutné obratem potvrdit přidání účtu v aplikaci, protože vygenerovaný kód má pouze omezenou platnost. Celý proces dokončíte kliknutím na Uložit.
Při výběru autentifikace přes biometrický / hardwarový identifikátor postupujte podle instrukcí na obrazovce.
Ztráta přístupu k autorizačním kódům
Při prvotním nastavení dvoufaktorové autentifikace Vám systém vygeneruje Záložní kódy na základě kterých se můžete dostat do Vaší administrace. Jakýkoli ze záložních kódů můžete jednorázově použít místo dočasného kódu vygenerovaného 2FA aplikací.
Pokud nemáte přístup k aplikaci, kterou jste používali na generování dočasných kódů (např. z důvodu resetu telefonu, ztráty telefonu apod.) a zároveň nemáte přístup k záložním kódům, případně jste nastavovali biometrický / hardwarový identifikátor bude nutné se verifikovat přes formulář, který najdete zde ke stáhnutí.
1. Formulář musí být vyplněn a podepsán odběratelem (majitelem účtu)
2. Formulář musí korektně vyplněn a úředně ověřen nebo zaslán datovou schránkou
3. Vyplněný formulář je třeba zaslat poštou na adresu našeho sídla (v případě úředně ověřeného formuláře) nebo datovou schránkou:
ACTIVE 24, s.r.o.
Sokolovská 394/17
186 00 Praha 8
Česká republika
Naše datová schránka: qdhi5vv
Pokud jde o právnickou osobu, je potřebné přiložit výpis z obchodního rejstříku, pokud jde o živnostníka, tak výpis z živnostenského rejstříku (případně jiného rejstříku, pokud jde o sdružení, atd.)